Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/vykhang/domains/vykhang.com.vn/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time được gọi không chính xác. Tải bản dịch cho miền acf được kích hoạt quá sớm. Đây thường là dấu hiệu cho thấy một số mã trong plugin hoặc chủ đề chạy quá sớm. Bản dịch phải được tải tại hành động init hoặc sau đó. Vui lòng xem Hướng dẫn Debug trong WordPress để biết thêm thông tin. (Thông điệp này đã được thêm vào trong phiên bản 6.7.0.) in /home/vykhang/domains/vykhang.com.vn/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Giá cước Á-Âu tăng nhờ mùa cao điểm Giáng sinh - CÔNG TY CỔ PHẦN VẬN TẢI VÀ THƯƠNG MẠI VỸ KHANG

Gains in Asia-Europe freight rates are likely to be sustained throughout December as shippers rush out goods before Christmas, according to Linerlytica’s latest report, released today (12 December).

On 8 December, the Shanghai Containerised Freight Index showed that Asia-North Europe rates gained 9% to US$925/TEU, while Asia-Mediterranean rates went up by 10% to US$1,387/TEU, marking a second straight week of growth.

Meanwhile, Asia-Europe backhaul sailings and diversions from the Panama Canal are mitigating the impact of record newbuilding deliveries of 2.2 million TEUs this year.

Asia-US East Coast dipped slightly, by US$5, to US$2,441/FEU, while Asia-US West Coast only increased by US$23, to US$1,669/FEU, even though the quota on crossings through the Panama Canal has pushed some Asia-US East Coast sailings to reroute through the Suez or round the Cape of Good Hope.

Linerlytica said, “THE Alliance carriers are paying a heavy price after failing to secure priority passage and have been forced to divert all three of their Panama all-water services to avoid lengthy delays at the Canal. East Coast capacity remains sufficient to meet market demand despite draft restrictions that have limited full container intake for the Panama passage.”


Martina Li
Asia Correspondent

Để lại một bình luận

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *